Nov 12, 2008

today.

i feel like not posting today, but since im kinda bored waiting for air panas kan mandi, why not kan? haha. i think its better in malay.

bangun ku tidur dari pagi tadi kira2 jam 8 setengah, aku terus pergi online dan terjumpa si sayang sedang online. saya terkejut. dia tidak beri tahu saya yang dia ada online. jadi kami pun chat. itu, aa chat dalam bahasa melayu apa ya? wadui pening saya. haha. tidak lama kemudian wafiy pun mentext saja. text dalam bahasa melayu apa pula ya? haha. er apa ni, bosan juga ya cerita tentang saya saja. skipskipskip.

jam menunjukkan pukul 12. saya berada di tengah2 halaman sekolah dimana kanak2 belari larian dan wafiy bercerita dengan aryff *spellcheck* sorry a if salah. haha. selepas itu saya terjumpa the fantastic four dan terus berjalan sama mereka mencari cikgu hamirul untuk mengisi borang jis funday. haha kami tersangat iski. untuk pengetahuan anda, fantastic four adalah pemain terhebat sekolah kami yang terdiri daripada nafees, muiz, haq dan tidak terkecuali ehemm saya sendiri. haha.

pukul 1.40pm saya dan muiz dipanggil untuk menanda tangani kontrak klub gergasi chelsea dan liverpool. haha. nada dieh. untk menanda tangan sebagai saksi peperiksaan kah apa tu. 2.00pm kami pun mulakan peperiksaan geography kertas 1 yang mana soalan nya sedang2 susah. saya sempat lagi meniru jawapan dari teman saya nafees dan nasrul. haha terima kasih kawan.

pukul 3 kami pun keluar awal kerana bosan di bilik peperiksaan. haha. bercerita2 kami di halaman sekolah yang dikepalai oleh khairul. kurang lebih jam 4.30, saya bercerita bersama momoi. tetapi malang sungguh nasib saya. saya bertanya siapa si 14, tetapi dia tidak beritahu. hampa lah. haha.

dan sekarang, im lying on my pink bed posting this crap and kan mandi. adios!

xoxo najla

No comments: