Feb 17, 2009

isnin di stadium brunei.

kemarin, nafees syam and me went to stadium kan cuci mata and buang boring before school start. haha. i was the first to come. inda pulang first banar. pulis askar awal lagi. aku terus beli 100plus.

first round jalan around stadium, urang bus sekulah banyak menoleh2 liat aku. shayte. handsome banar kah aku ni? HAHAHA. melambai lagi tu. malu ku dibuat mereka. haha. then ada lagi this pundan about half a decade, flirt AKU! bodoh. 'jumpa karang' lagi tu katanya. tarus le aku lari ke swimming pool and saw urang st george di atas hampir pap masna and ms~ i was like urang paling famous masa atu. haha semua wah urang menagur. and dorang focus arak ku saja. huhu rimas ku.

then 8.40+ *akhir* baru ada si nafees and syam ani. suruh aga di restaurant stadium lagi tu! haha bejalantah ku ani.

then went atas liat the SUPERB performance. well done guys. and love jua. hee. the guy pembaca ikrar was like awww. hahaha. sshhh. mati ku karang ni if kena baca. kami lagi pacah mengetawa kan kemarin. haha nafees tu ketuanya.

habis rehearsal, kami turun and tarik lafus join kami jalan2 liat orang. met damia, nisah, laboi, along and ada kawan dorang, ajik, aji and babylove ku. haha di ms ada urang fall in love wah. nama nya nafees. khamis aku tolong kau dapatkan emailnya fees ah. haha. lynn. wohoo. cali kau ani fees eh. syam, kau bila lagi? aku tolong, since aku ada najla dah. haha.

theeen, kami ke icc makan sana. nyaaamaan bau mie nya. haha i didnt eat. nafees sama syam saja. kanyang wah ku liat urang ramai ah. haha. minum teh tarik india, syukur tah. then balik ikut nafees to school aand again, kacau urang sekulah belajar. hahaha it was awsome! then dengan green house collect duit since captain nya pemalas. haha.

went home. then macam biasa membuat taie mata sama lamak. hahaa.

No comments: