Apr 12, 2009

hari ini.

around 5.30 i woke up and tarus mandi getting ready to go stadium volunteer. i bet aku bangun earlier than you guys. haha. aku online lagi pasal atu waa, telalai tah pulang. iatah akhir atuu. haha.

came pukul 7.45 kali and meet bella, malai and syam. then dalam jumpa the other yang lain duduk2 menungu masa. haha apakan. while waiting, nayeef, adeeq and nad jua kali isi the borang thingy. dan aku sibuk membaca2 borang yang sudah kena isi by other volunteers jua. hahaha funny. i just know TARAF KELAMIN is status cause merul mali said 'kelamin atu tau ku. taraf atu maybe panjang kelamin kali' HAHAHA! pacah kau rul.

oh ohh btw, tadi hujan and aku sampat mandi hujan dengan malai and kajah hasmah. malai cakap urang main hujan ni sexy. hahaha banar kah? cali kau ani lai. ertinya aku sexy tah tu ah. haha well.

later that day, adeeq kamila urut belakang ku! kau pandai ngurut deeq. hilang rasa ngaleh ku tadi ah. thankyou adeeq. i love youu! hahaa.

eh aku lupa cerita pasal lunch kan? lunch was siuk bin fun. apakan. adeeq, malai and nafees nada nyaman makan minum dorang uleh ku. pacah wah ketawa saja. HAHA.

bah until sini saja. panjang2 cemani ani baik pulang dibuat untuk essay geo yang balum siap ani ni. haha. mati ku ni esuk.

reminder sikit to my classmates yang membaca, especialy arif yang sama class dengan ku 3subjek. esuk ada HIKAYAT HANG TUAH FIRST TEST! aaaaa. buring lagi tu. hahaha. and geo homework due tu esuk.

pictures ada arah blog si MALAI RAUDAH tu. balum ku link ia. but ada tu soon. hee cheers.

assalamualaikum


No comments: