Apr 26, 2009

i love school!

hahaha helloh hellohh.

inda kamu tetanya tanya why i love school? well, i dont really know pulang. since cikgu zahiah ku, anak si najiah, HAHAHA start sudah mengajar siuk2 atu kali. i was smiling aaaalll the time kemarin. cali wah ia atu (y) pasal si najiah tu gtau mama nya aku inda suka ia dulu! jaga kau jiah. HAHA.

yesterday patang i went to the mall ALONE. rasa jua tu kan jumpa dorang si muiz, izzi, faiz adi beradi, iman and bell atu. haha sorry guys aku inda lama sama kamu. one of the reasons isss kamu kan ke archade! aku schoolboy kali tu ah. hahaha kena halau saja ku karang.

then aku balik, ALONE ku lagi. for the first time in this two years kali, aku ingat apa kawan ku minta kirim. HAHA biasanya lupa ku tu. si noh minta balikan minuman, ia di padang duduk2. siuk eh ada urang smja. menyuci mata kau noh? haha.

masa aku hampir dah dipadang ah, adatia kerita si arif ni membari highlight. haha bawanya aku balik ke gadong atu. alalalaa. kalau ku tau minta ambil ku saja. hahaha. then balik ke padang lagi liat blits vs inter md friendly match. it was fun. pasal aku online. haha ada si BABY le. haha and si mrs HH texted. kawan ku saufi marah, ia online nada maju wah. mental iaa. hahaha kau atu jua wah fi, jual pisang sajuk sajuk =_='

then ada daddy mc and texted 'bang, balik awal ni. akhir karang tuition' *dad's tone* HAHAHA. then aku ambil barang ku dari kerita arif and balik. otw home, si mrs HH kena tipu! hahaha kami main2 saja wah tu. kau banar2 tah pulang. HAHA. sorry daling ah. haha gali hatiku eh.

tuition dimalam was sooo tiring. mcq semua salah. apatah lagi cashbook, bank recon sama suspense account =_= SEMUA KU LUPA SUDAH! 6months aku inda buat accounting. biartia eh. haha \m/ and jua pasal aku tekenang kan wajah si youu atu. iatah youknow. hee.

bah panjang dah ni. tunggu ku next week untuk updates! haha insya Allah.

p/s: to all friends, dari st george kah dari negeri mana kah kamu. datang this wednesday ah. pukul 5 di md field. kami ada match tu. hahaha your support is needed walaupun mainan ku inda berapa ni. injured ku masih lai. haha.

assalamualaikum.


No comments: